.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراسم گرامیداشت سردار سوداگر +حواشی



به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس محمدرسول سوداگر فرزند شهید احمد سوداگر در مراسم بزرگداشت این شهید در حسینیه عاشقان سپاه کربلای مازندران، اظهار داشت: پدرم مرگ باعزتی داشت.

وی ادامه داد:‌ خدا را شاکر و سپاسگزارم که فرزند چنین مرد بزرگواری هستم.

سوداگر تصریح کرد: ‌پدرم درس‌های زیادی به من آموخت.

وی با اشاره به اینکه خدا به نحوی جبران زحمات شهید را داد، بیان داشت:‌ دعا کنید خدا به ما صبر بدهد.

فرزند شهید سوداگر با بیان اینکه صرفا برای قدردانی از زحمات عموم مردم و مسئولان در پشت تریبون قرار گرفتم، یادآور شد:‌ پدرم همواره فریاد یا حسین را بر لب داشت.

همچنین آیت الله علی معلمی نیز در مراسم بزرگداشت شهید احمد سوداگر اظهار داشت: شهید سوداگر تمام عمر خود را در خدمت به انقلاب، اسلام و دفاع مقدس گذراند.

وی با اشاره به اینکه شهید سوداگر از آغاز دفاع مقدس در خطرناک‌ترین عرصه‌ها، خدمت کرد، ادامه داد: از دشت آزادگان و کرخه شاهد رشادت‌ها و دلاوری‌های سوداگر و شاهد قطع شدن پای این شهید بر اثر رفتن روی مین بودند.

معلمی با بیان اینکه از این نوع زندگی باید غبطه بخوریم، تصریح کرد: این انسان عمر پرثمری داشته و در عرصه‌های مختلف انقلاب، خدمت موثر و ماندگار داشت.

خطیب جمعه مردم قائمشهر با اشاره به اینکه امام راحل و نهضت امام چنان آمیختگی بین اقوام مختلف به وجود آورد، گفت: اگر دزفول نماد مقاومت بود، احمدهای سوداگر نماد ایثار هستند و امروز در اقصی نقاط کشور و در ساحل خزر، این جمع باشکوه برای گرامیداشت نام، یاد و خدمات سوداگر گردهم آمده‌اند.

وی با بیان اینکه سوداگر باتقوا برای مازندران هم عزیز است، یادآور شد: مازندرانی‌های باتقوا هم برای خوزستانی‌ها عزیز است و این عزت در سایه نهضت امام راحل، انقلاب، اسلام و دفاع مقدس شکل گرفته است.

معلمی با اشاره به اینکه شهید سوداگر علوم و معارف دفاع مقدس را به مدرسه و دانشگاه برد، گفت: شهید سوداگر نسل جوان را با تاریخ پرافتخار دفاع مقدس آشنا کرد.

این مسئول با بیان اینکه امروز مردم عراق در انفعال به سر می‌برند و از تاریخ گذشته خود شرمنده هستند، بیان داشت: این شهامت و غیرت را ندارند که بیایند و راحت عذرخواهی کنند اما نشانه‌های این انفعال بسیار مشهود است.

معلمی با اشاره به اینکه مردم ایران در 30 سال گذشته به ویژه در عرصه دفاع، این افتخار را دارد که به فرمان خدا عمل کرده، ادامه داد: همه قدرت‌های استکباری امروز صف بسته‌اند تا صلاحیت و اقتدار نظام ما را بشکنند، اما به فضل الهی نه این نظام و نه این ملت، شکستنی نخواهد بود.

وی تصریح کرد: ‌این انقلاب آنچنان پیش می‌رود که پرچم برافراشته به دست امام راحل را به دست امام عصر(عج) برساند.

این مسئول در پایان متذکر شد: 12 اسفند با حضور جدی در پای صندوق‌های رای، یک بار دیگر روح امام عزیز و شهدا را شاد می‌کنیم.



حواشی مراسم گرامیداشت سردار سوداگر:

*در مراسم بزرگداشت شهید احمد سوداگر، امام جمعه قائمشهر، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، مدیرکل اطلاعات مازندران و بسیاری از مسئولان استانی به همراه اقشار و گروه‌های مختلف مردمی حضور داشتند.

*در این مراسم ضمن نوحه‌خوانی، حاضران به سینه‌زنی و عزاداری در رثای این شهید پرداختند.

*خانواده شهید سوداگر شامل همسر، فرزندان، عروس خانواده و برادر شهید سوداگر در این مراسم حضور داشتند که مورد استقبال گسترده مردم مازندران قرار گرفتند.

*بانوان حاضر در مراسم ضمن دیدار و عرض تسلیت به همسر و دختر شهید سوداگر، ابراز همدردی کرده و ناراحتی خود را از این واقعه به خانواده شهید اعلام می‌کردند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.